مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

کری پادشاهی است ، بنابراین ضرب المثل این قسمتها را می گویید و درست است که بگوییم حلقه جادویی کری قطعاً یکی از برترین جاذبه های گردشگری ایرلند است. زیبایی خام این مسیر دیدنی مطمئناً روحیه مسافر خسته کننده را بالا می برد. با شروع از کنمار در گوشه جنوب شرقی شبه جزیره ، مسیر (در اینجا در N70) به غرب به واترویل و سپس به شمال و شمال شرقی به کیلورگلین منتهی می شود. از اینجا R562 به داخل کشور به کیلارنی می رود ، که N71 از آن به جنوب به کنمره منتهی می شود.

حلقه کری خط ساحلی خیره کننده شبه جزیره Iveragh را دامن می زند. برای مناظر پانوراما اقیانوس اطلس ، جزایر خیره کننده ، کوههای وحشی فراگیر و بسیاری از روستاهای زیبا در مسیر سفر آماده باشید. در حالی که کل سفر می تواند در حدود سه ساعت بدون توقف به پایان برسد ، اما این واقعا عدالت را رعایت نمی کند. وقت بگذارید شما در ایرلند هستید ، پس عجله چیست؟ برای ایده های بیشتر در مورد چگونگی گذران وقت خود در حین گشت و گذار در منطقه ، حتماً لیست بهترین جاذبه های گردشگری حلقه کری را بررسی کنید.

1. کنماره

 

کنماره

 

کنماره

کنمار ، یک استراحتگاه کوچک ساحلی در منتهی الیه جنوب غربی ایرلند ، در جریان خروجی رودخانه روگی به ورودی طولانی که به رودخانه کنمار معروف است ، قرار دارد. این شهر به دلیل توری های مرغوب و همچنین کالاهای پشمی عالی مورد توجه قرار گرفته است. با این حال ، منبع اصلی درآمد گردشگری است.

اگرچه گردشگری در کنمار اثر خود را نشان می دهد ، اما در زمان شکل گیری این شهر هنوز فضای زیادی از سال 1775 وجود دارد. دو خیابان اصلی در زاویه های راست با هم تلاقی می کنند و از مناظر زیبا عبور می کنند. در فاصله نه چندان دور غربی ، در ساحل رودخانه فینیهی ، یک حلقه Druid's از 15 سنگ ایستاده وجود دارد که یک دولمن در مرکز آن قرار دارد.

محل اقامت: در Kenmare کجا اقامت کنید

2. تمپلنو

 

قلعه درومور

 

تقریباً هفت دقیقه رانندگی در امتداد N70 در مسیر Sneem Templenoe قرار دارد ، کلیسایی متعلق به سال 1816 است. فراتر از این ، در خرابه های قلعه Dromore ، یک منظره و پارکینگ است.

دره بلک واتر با ماهیگیری ماهی قزل آلا و قزل آلا در سمت راست باز می شود و رودخانه در یک تنگه عمیق به سمت دریا فرو می رود. از جاده اینجا ، یک مسیر پیاده روی از طریق پوشش گیاهی متراکم و تقریبا گرمسیری به ساحل منتهی می شود. یک جاده کوچک و جذاب صعود دره بیش از یک پاس پوسته پوسته شدن 250 متر و منجر به Glencar و دریاچه Caragh .

   16 زیباترین جزیره جهان | PlanetWare.com

 

 

 

3. Parknasilla

 

پارکنسیلا

 

کمی بیش از 16 کیلومتر از Templenoe بازدیدکنندگان را به تفرجگاه تاریخی ، بازاریابی و زیبایی که در Parknasilla واقع شده است ، می رساند. آب و هوای مطبوع در تمام طول سال ، تا حدی ناسازگار ، به معنای شکوفا شدن درختان خرما ، کاج ، بامبو و یاس در اینجا است. یک زمین گلف کلاس جهانی در 500 جریب زمین و همچنین مایل ها پیاده روی ، تنیس ، تیراندازی با کمان و تیراندازی با کبوتر سفالی وجود دارد.

یک مرکز آبگرم در کلاس جهانی واقع در Parknasilla Resort دارای چشم اندازهای عالی مشرف به اقیانوس و چشم انداز سرسبز است. علاقه مندان به ادبیات و تاریخ می توانند بدانند که هتل مورد علاقه جورج برنارد شاو نمایشنامه نویس ایرلندی بوده است.

4. عطسه کنید

 

عطسه کن

 

عطسه کن

جاده از Parknasilla به داخل کشور می چرخد و در سه کیلومتری Sneem ، یک مرکز ماهیگیری واقع در ورودی باریک قرار دارد. کلیسای پروتستان قرن شانزدهم دارای آب و هوای غیرمعمولی به شکل ماهی آزاد است. پیاده روی و کوهنوردی بسیار خوبی در تپه های شمال و غرب وجود دارد که تا حدود 660 متر افزایش می یابد.

در Castlecove ، 13 کیلومتری غرب Sneem ، یک جاده بسیار باریک N70 را در سمت راست ترک می کند و به مدت دو کیلومتر تا یک قلعه سنگی بزرگ روی تپه ای بین دو دره امتداد می یابد. این Staigue Fort (بنای یادبود ملی) است ، یک ساختار دایره ای از سنگ خشک که به دیواره 27 متر قطر و بیش از پنج متر ارتفاع احاطه شده توسط یک خندق است. ضخامت دیوارها چهار متر است که در داخل آن پلکان قرار دارد و در ضخامت دیوار اتاقک های کوچکی وجود دارد.

 

 

5. Derrynane House & Park

 

خرابه در جزیره ابی

 

در حدود 30 دقیقه رانندگی دورتر و درست در جنوب غربی کوهاردانیل ، پارک ملی Derrynane با مساحت 120 هکتار قرار دارد . مسیرهای طبیعت گرد با تابلوهای راهنمای تشریحی بازدید کنندگان را از تپه های شنی عبور می دهد ، که با یک ساحل شنی زیبا و طولانی هم مرز است. با جزر و مد کم می توانید به جزایر کوچک جزیره ابی برسید و ویرانه ها ارزش کاوش را دارند.

در داخل محوطه یک عمارت عالی ، خانه اجدادی "آزادیبخش بزرگ ایرلند" ، وکیل ، دولتمرد و سیاستمدار دانیل اوکانل (1847-1775) قرار دارد. این ساختمان اکنون موزه ای در خود جای داده است که آثار و یادگاری از زندگی و زندگی اوکانل در آن به نمایش درآمده است.

آدرس: Derrynane، Caherdaniel، Co. Kerry

سایت رسمی: http://derrynanehouse.ie

w-popups-to-escape-sandbox allow-same-origin allow-scripts allow-top-navigation-by-user-activation" data-is-safeframe="true" data-google-container-id="5" data-load-complete="true">/p>

 

6 انتخاب سردبیرجزایر Skellig

 

جزایر Skellig

 

جزایر Skellig

پس از چرخاندن پیچ و مهره Lough Currane و حرکت در Waterville ، ارزش آن را دارد که از N70 خارج شوید و برای Portmagee بسازید. در اینجا ، بازدید کنندگان می توانند با یک قایق به جزایر اسکلیگ بروند ، بزرگترین آن ، اسکلیگ مایکل ، در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است .

در جزایر کوچکتر ، حدود 23000 جفت گن بر روی تاقچه ها لانه می کنند و دومین مستعمره بزرگ گان جهان را تشکیل می دهند. در قله Skellig Michael با ارتفاع 218 متر ، یک شهرک صومعه ای متعلق به قرن 6 واقع شده است. پیاده روی سخت (670 قدم) تا قله با دیدگاه های پانوراما از خط ساحلی و اقیانوس اطلس اطراف و همچنین فرصتی برای کاوش در محل استقرار صومعه منحصر به فرد با کلبه های کندوی عسل دیگر ، به بازدید کنندگان پاداش می دهد.

7. Cahirciveen

 

خرابه های قلعه Ballycarbery

 

در کمتر از 16 کیلومتری Portmagee ، شهر کوچک Cahirciveen با یک پادگان با شکوه قدیمی و ، تا حدودی شگفت آور ، مجسمه ای از چارلی چاپلین است که روزگاری بازدید کننده ای منظم بود. ویرانه های قلعه Ballycarbery رو به روی Cahirciveen در آن سوی رودخانه وسیع والنتانیا است .

در شمال شرقی قلعه ، به جاده فرعی رسیده که N70 را در سمت چپ می گذارد ، دو قلعه حلقه ای سنگی خوب وجود دارد (هر دو بنای ملی). قطر Cahergall 32 متر با دو سازه سنگی درون دیواره ها دارد و قلعه تپه Leacanabuaile دارای پلکان ، محفظه هایی به ضخامت دیواره ها و اتاق های زیر زمین است. N70 از Cahirciveen به سمت شمال شرقی تا دره وسیع Kells ادامه می یابد.

 

8. گلن بیگ

 

غرق شدن کشتی در راسبیگ

 

غرق شدن کشتی در راسبیگ

27 کیلومتر دورتر در امتداد N70 با ماهیگیری عالی بازدید کنندگان را به تفریحگاه کوچک تعطیلاتی گلنبی می رساند. فقط دو کیلومتری غرب یک ساحل شنی بکر ، Rossbeigh Strand است . این روستا نعل اسب اطراف تپه ها و کوه های سیفین را در آغوش می کشد. رودخانه های کاراغ و بهی در دو طرف به بندر Castlemaine می ریزند .

همچنین مناظر باشکوه و پیاده روی کوهستانی زیبا ، ماهیگیری ، پرواز با هواپیمای آویزان ، اسب سواری ، تماشای پرندگان و گلف در اینجا می توانند لذت ببرند.

 

9. کیلورگلین

 

کیلورگلین

 

کیلورگلین

از Glenbeigh ، 15 کیلومتر از طریق یک منظره موج دار تا شهر کوچک Killorglin است ، جایی که نمایشگاه معروف Puck - یکی از قدیمی ترین رویدادهای این کشور - هر ساله در ماه اوت برگزار می شود. این رویداد سه روزه سالانه به سال 1613 برمی گردد. یک بز به نام King Puck مهمترین ویژگی جشنواره است و یک مجسمه در شهر یادبود موجود مورد بحث است. بز در روز افتتاح از طریق شهر رژه می رود و برای بقیه جشن ها روی سکو قرار می گیرد.

رویدادها در طول این سه روز شامل فروش دام ، و همچنین رقص و کنسرت غیررسمی است.

 

10. کیلارنی

 

خانه مکراس

 

خانه مکراس

کیلارنی با پارک ملی باشکوه ، دریاچه های دیدنی و ماشین های معروف Jaunting Cars حدود 20 دقیقه با ماشین از کیلورگلین فاصله دارد . مناظر دیدنی باید شامل خانه و باغهای باشکوه Muckross ، The Gap of Dunloe ، جزیره Innisfallen و بسیاری از مکانهای موسیقی زنده سنتی باشد. جذابیت قابل توجه کیلارنی در محیط زیبا وجود دارد که باید در اوقات فراغت به جستجو بپردازید.

ملکه ویکتوریا در سال 1861 به اینجا مشهور شد و در خانه مکراس مهمان بود. ظاهراً او خیلی با این مکان سر و کار داشته و قابل فهم است. مزارع سنتی در همان مکان یک کپسول زندگی در روستای ایرلند است که فقط 60 تا 70 سال پیش زندگی می کنند. چگونه زمان تغییر کرده است. Kenmare ، نقطه شروع و پایان حلقه کری 35 دقیقه دیگر با ماشین فاصله دارد.

 

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • ali mohmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی