مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

 

جزیره باربادوس در دریای کارائیب ، رویای یک عاشق ساحل است ، از موج های معروف موج سواری Bathsheba در ساحل شرقی تا سواحل گسترده و درخشان در سواحل جنوبی که از گشت و گذار آرام برخوردار است. زادگاه ریحانا با داشتن آب و هوای دلپذیر در طول سال و بهترین استراحتگاه های ساحلی مناسب برای همه مسافران ، یک تفریح کامل در جزیره را ایجاد می کند. این انگلیسی زبان ، شرقی ترین جزیره کارائیب 34 کیلومتر طول و 23 کیلومتر عرض امتداد دارد و دارای منظره ای ملایم و نورد با خط ساحلی متنوع ، مزارع نیشکر و کوه های جنگل پوشیده است.

پس از یک روز طولانی در تعقیب امواج یا گشت و گذار در جنگل های گرمسیری ، در ویلاهای مجلل وان های خیس کننده مشرف به سواحل ماسه ای پوشیده از درخت خرما و آرامش خود را آرام کنید. این جزیره به 11 بخش تقسیم شده است. در کلیسای سنت مایکل ، بریج تاون ، پایتخت باربادوس ، در ساحل غربی قرار دارد و یک مرکز شلوغ با جاذبه های تاریخی ، کافه های کنار آب ، خرید و یک زندگی شبانه پر جنب و جوش ایده آل برای خنک کردن روح اصیل باجان است. در حالی که محل اقامت در بریج تاون محدود است ، مسافران در سواحل جنوبی و غربی مجاور گزینه های زیادی دارند.

ساحل غربی که به ساحل پلاتین معروف است ، بیشتر تفریحگاه های این جزیره را در خود جای داده است. اقامتگاه ها از ویژگی های منحصر به فرد بوتیک گرفته تا استراحتگاه های همه جانبه گسترده که هر نوع تجارتی را ارائه می دهند ، متغیر است. ساحل جنوبی یکی از پیشرفته ترین مناطق باربادوس است و دارای یک تخته پیاده روی است که مملو از رستوران ها و سرگرمی های فراوان است. استراحتگاه های اینجا دارای استخرهای بی نهایت ، ورزش های آبی و سایر جاذبه های جزیره هستند.

فصل بالای باربادوس از دسامبر تا آوریل ادامه دارد و فصل توفان از ژوئن تا اکتبر است ، اگرچه این جزیره به ندرت طوفان می بیند. با لیست بهترین تفریحگاه های ساحلی باربادوس بهترین مکان برای اقامت در استراحت بعدی گرمسیری خود را پیدا کنید.

1. خانه توسط هتل های زیبا

 

منبع عکس: The House توسط هتل های زیبا

 

واحه The House توسط هتل های Elegant فقط برای بزرگسالان در سال 2017 با سوئیت های بازسازی شده و فضاهای عمومی و 10 سوئیت جدید جدید و مدرن با دید اقیانوس بازگشایی شد . اتاقهای مهمان در این ملک 5 ستاره دارای مبلمان چوب ماهون ، دوش باران و چشم انداز اقیانوس یا باغها هستند. باغ های مراقبت شده ، حوضچه های کوی ، یک استخر رو به اقیانوس ، و یک ساحل کاملاً زیبا با کابینا و صندلی های راحتی ، این ملک خلوت در Saint James Parish را به یک مخفیگاه ایده آل عاشقانه تبدیل کرده است.

میهمانان بصورت شبانه روزی سفیر شخصی دریافت می کنند ، و بوتیک اسپا به محض ورود 30 دقیقه ماساژ رایگان Jet Lag ارائه می دهد. وعده های غذایی ویژه شامل صبحانه ، چای بعد از ظهر و کاناپه های عصرانه است. ورزش های آبی مانند اسکی روی آب ، تخته پارو و سوار روی لوله با سرعت بالا را در کلوپ ساحلی کامل سرویس امتحان کنید. در آشپزخانه میشل بلازی ، در رستوران ایتالیایی اسکله دافنه ، در کنار دریا ، هفتگی تظاهرات آشپزی برگزار می شود.

آدرس: Paynes Bay، St. James BB24023، باربادوس

محل اقامت: خانه توسط هتل های زیبا

 

2. خلیج سنت پیتر

 

منبع عکس: خلیج سنت پیتر

 

استراحتگاه مجلل Saint Peter's Bay دارای ویلاهای بزرگ ساحلی ، غذاخوری خوب و انبوهی از تفریحات آبی است. این استراحتگاه 5 ستاره که در Speightstown واقع شده است ، از ویلاهای ساحلی تا استخر به سبک تالاب ، آموزش شخصی در مرکز تناسب اندام و فعالیت های کودکان مانند تماشای لاک پشت درست از ساحل را ارائه می دهد. ویلاها دارای تراس های بزرگ با استخرهای آبگرم ، آشپزخانه های کامل و اتاق های خواب اختصاصی با روکش های سنتی باربادی هستند.

مرکز آبگرم Sandbox Tree ، واقع در خواهر خواهر بندر فردیناند ، با درخت انجیر ریش دار که نام آن را باربادوس گذاشته است ، قاب گرفته است. این یک فرار ایده آل برای تازه سازی و تکمیل درمان های جامع و آیورودا با استفاده از محصولات گیاهی خالص است.

این هتل همچنین بسته های بسته ای مانند Stay and Dive و Romance را در اختیار شما قرار می دهد و با تاکسی آبی به حمل و نقل رایگان به جاذبه های منطقه می پردازد. بین این دو ملک ، تعدادی گزینه ناهار خوری وجود دارد ، از غذاخوری کنار ساحل گرفته تا جلوی مارینا.

آدرس: Road View، Little Battaleys BB26025 ، باربادوس

 

 

 

 3. صندل های سلطنتی باربادوس

 

منبع عکس: صندل رویال باربادوس

 

برای اقامتی کاملاً فراگیر و تمیز در باربادوس ، به دنبال Sandals Royal Barbados ، استراحتگاه تمام سوئیت در St. Lawrence Gap ، واقع در چند قدمی صندل های باربادوس ، نباشید . این ملک کاملاً جدید ساحل جنوبی ، که در اواخر سال 2017 افتتاح شد ، دارای 272 سوئیت Skypool Suites ، Swim-up Suites و Millionaire (با استخرهای شنا یا دسترسی به استخر شنا به استخر تالاب) است.

این هتل دارای یک مرکز آبگرم Red Lane® 15000 فوت مربعی و امکاناتی است که در هیچ مکان دیگری از صندل ها یافت نمی شود ، مانند سالن بولینگ چهار لاین ، استخر پشت بام و تنها آرایشگاه مردانه. همه این سوئیت ها دارای اتاق نشیمن مجزا ، دستشویی های مرمر کاررا و وان های خیس کننده هستند.

این ساحل برای شنا و آفتاب گرفتن بسیار عالی است و آب آن برای ورزش های آبی از جمله غواصی با گواهینامه PADI® (همراه با بسته بندی همه جانبه) مناسب است. هفت رستوران آن ، همراه با 11 گزینه مختلف غذاخوری ملک خواهر مجاور ، باعث می شوند تا در طول اقامت هرگز مجبور به ترک محوطه نشوید.

آدرس: SN St. Lawrence Gap، St. Lawrence Gap، باربادوس

محل اسکان: صندل رویال باربادوس

 

4. تفرجگاه کرین

 

منبع عکس: The Crane Resort

 

نشسته در یک تپه سنگی مشرف به یکی از بهترین سواحل کارائیب - Crane Beach - مجلل Crane Resort که در سال 1887 در ساحل زیبای جنوب شرقی افتتاح شد ، قدیمی ترین هتل کارائیب است .

اگرچه قدیمی است ، این استراحتگاه St. Philip Parish دارای امکانات مدرن و سوئیت های بزرگ یک و دو خوابه و پنت هاوس سه خوابه است که اکثر آنها دارای استخرهای خصوصی ، تراسهای پشت بام و باغ های سرسبز هستند. این سوئیت ها دارای حمام مرمری با دوش حمام ، آشپزخانه کامل و وسایل چوب ماهون است. این ملک همچنین دارای یک استخر مخصوص بزرگسالان و یک استخر به صورت رایگان با آبشارها ، استخرهای روباز و جکوزی است.

اوقات فراغت خود را صرف خرید یا لذت بردن از امکانات رفاهی در Crane Village ، یک فضای خرده فروشی 55000 فوت مربع با خرید بدون عوارض ، غذاخوری در فضای باز ، مرکز تناسب اندام ، اسپای Serenity و کلوپ کودکان و نوجوانان Calypso کنید. در Zen ، رستورانی با بالاترین امتیاز در باربادوس ، با غذاهای تایلندی و ژاپنی غذا بخورید. L'Azure برای غذاهای کارائیب با استعداد بین المللی. Carriage House و Grove برای کرایه کنار ساحل. و D'Onofrio برای غذاهای خوشمزه ایتالیایی. از طریق 98 پله پایین صخره یا سوار شدن به آسانسور دیواری شیشه ای استراحتگاه ، می توان به ساحل درخشان دسترسی پیدا کرد.

آدرس: Diamond Valley BB18079 ، باربادوس

محل اقامت: The Crane Resort

 

5. کفشدوزک کلاو

 

منبع عکس: Cobblers Cove

 

Cobbler Cove با رنگ صورتی مرجانی و سفید یک هتل ساحلی با 40 سوئیت تزئین شده منحصر به فرد با بالکن هایی به دریای اقیانوس یا باغ های سایه دار است. رستوران Relais & Châteaux Camelot را که با غذاهایی با الهام از جزیره در لبه آب سرو می شود ، از دست ندهید . این قطعه بهشت در Speightstown در ساحل غربی یک مکان ایده آل برای زوج هایی است که در تعطیلات به سر می برند و گوشه گیری در یک خانه روستایی انگلیسی را ترجیح می دهند.

در یک بازی تنیس شرکت کنید ، در یک کلاس خصوصی یوگا شرکت کنید ، به گشت و گذار در باد بپردازید ، یا با لاک پشت ها شنا کنید. با همکاری آشپزخانه و تیم ورزش های آبی یک پیک نیک عاشقانه در یک ساحل خلوت ترتیب دهید و یا در جستجوی جذابیت روز ، به بارکر ، ماهیگیر دیرینه هتل ، پیوستید.

ذهن و بدن خود را با یک اسکراب جلبک دریایی یا ماساژ در اسپای گرمسیری Sea Moon آرام کنید.

آدرس: Road View، Speightstown BB26025، باربادوس

محل اسکان: Cobblers Cove

 

6. ماسه بازی

 

منبع عکس: The Sandpiper

 

هتل خانوادگی Sandpiper که در کنار باغ های سرسبز احاطه شده است ، در ساحل ریتزی غربی جزیره در Saint James Parish واقع شده است و 48 اتاق به سبک گرمسیری ، دو استخر و یک قسمت آرام از ساحل ماسه ای نرم را فراهم می کند.

اتاق ها با مبلمان مدرن و به رنگ سیاه و سفید ارائه می شوند و Tree Top Suites لوکس ترین محل اقامت در استراحتگاه هستند و منظره دریا را بدون وقفه ارائه می دهند. هر یک از این سوئیت ها از مناطق نشیمن و خواب جداگانه ، یک تراس سرپوشیده ، یک اتاق آفتاب باز با استخر غوطه وری و یک حمام مجلل با دوش آب گرم و وان جداگانه تشکیل شده است.

میهمانان می توانند از مزایای زمین تنیس و تجهیزات ورزش های آبی در استراحتگاه استفاده کنند. در رستوران محل غذا با استعداد کارائیب از غذا لذت ببرید. چهارشنبه عصر ، صاحبان یک مهمانی برای میهمانان برگزار می کنند و پس از آن یک بوفه بین المللی هند غربی /. عصرهای یکشنبه از باربیکیو و موسیقی زنده استیل پان لذت ببرید. صبحانه و وای فای رایگان و پارکینگ رایگان ارائه می شود.

آدرس: Holetown ، St. James ، BB24017 ، باربادوس

محل اسکان: ماسه بازی

 

 

7. غرفه سلطنتی Fairmont

 

منبع عکس: Fairmont Royal Pavilion

 

واقع در نزدیکی ساحل بیش از سایر استراحتگاه های منطقه ، Fairmont Royal Pavilion دارای اتاق های مهمان است که یا دسترسی مستقیم به ساحل نیم مایلی دارند یا از آن چشم پوشی می کنند. این تفرجگاه فقط به رنگ صورتی برای بزرگسالان واقع در پاریس سنت جیمز است و در 11 هکتار وسیع در ساحل غربی باربادوس قرار دارد و دارای 72 اتاق مدرن و بزرگ و سوئیت و همچنین یک ویلا در اتاق دریا سه خوابه است.

اتاق ها با رنگ های ملایم بژ و مات تزیین شده اند تا با مناظر ساحلی با آثار هنری Bajan توسط Sheena Rose مطابقت داشته باشند . این سوئیت ها دارای حمام های خیس کننده و گرانیت در حمام ، دستگاه های نسپرسو و تلویزیون های صفحه تخت هستند. برخی از آنها برای حفظ حریم خصوصی بیشتر دارای پارتیشن داخلی هستند.

این استراحتگاه دو رستوران ، چای بعد از ظهر رایگان در تراس ، استخر آب شیرین ، جکوزی هشت نفره ، مرکز تناسب اندام ، زمین های تنیس با نورافشانی و سفرهای تفریحی و ورزشی آبی بدون موتور و کاتاماران را ارائه می دهد. از آنجا که تمام مکانهای اقامتی غربی از اقیانوس است ، شما می توانید غروب خورشید باورنکردنی باربادوس را از راحتی بالکن مبله خود تحویل بگیرید.

آدرس: بزرگراه 1 ، باربران ، باربادوس

محل اسکان: Fairmont Royal Pavilion

 

 

8. تفرجگاه هیلتون باربادوس

 

منبع عکس: هیلتون باربادوس استراحتگاه

 

از یک طرف مشرف به فانوس دریایی نیدهم و دریای کارائیب و از طرف دیگر خلیج کارلایل ، هتل هیلتون باربادوس دارای موقعیت مکانی عالی در بریج تاون است . این هتل 350 اتاق و سوئیت کاملاً مجهز و دارای بالکن اختصاصی دارد که منظره ای زیبا از ساحل یا خلیج دارد. این اقامتگاه بلند مرتبه برای مسافران تجاری ، زوج ها و خانواده ها ایده آل است و دارای یک مرکز اسکوبا ، مجموعه استخرهای شنای بی نهایت ، سه زمین تنیس ، چهار رستوران و یک مرکز تناسب اندام است.

هیلتون باربادوس همچنین بزرگترین مرکز اجتماعات را در هتلی در این جزیره برگزار می کند. این فضا ، در نزدیکی فرودگاه بین المللی گرانتلی آدامز ، این ملک را به یک انتخاب مناسب برای کنفرانس ها و عروسی تبدیل کرده است. همچنین در فاصله کمی پیاده روی از مکان جدیدی که میراث جهانی یونسکو از آن گاریسون نام برده شده است ، و دارای یکی از بزرگترین سواحل هتل در این جزیره است. این استراحتگاه همچنین یک باشگاه بهشت Kidz ارائه می دهد که در آن کودکان می توانند در خانه و بیرون از خانه به تفریح بپردازند

آدرس: Needham's Point، Bridgetown BB 11000، باربادوس

محل اقامت: Hilton Barbados Resort

 

 

9. هتل بوتیک آرک کوچک

 

منبع عکس: هتل بوتیک آرک های کوچک

 

هتل Little Arches Boutique مشرف به ساحل بکر Enterprise (Miami) در ساحل جنوبی با اقامتگاههایی به سبک مدیترانه ای و دیوارهای صورتی کم رنگ که با موزاییک های عجیب و غریب تزئین شده اند ، قلب مهمانان خود را به دست آورده است. سوئیت های دارای دید اقیانوس دارای استخرهای شیب دار یا وان آبگرم در بالکن های خصوصی هستند

از استخر پشت بام و عرشه از منظره کارائیب لذت ببرید ، در رستوران al fresco Café Luna غذا بخورید و در اسپای کوچک با ماساژ و آداب و رسوم زیبایی با درمان اسپا استراحت کنید.

ساحل سازمانی فقط با یک پیاده روی کوتاه فاصله دارد و فعالیت های سرگرم کننده آب و گلف قهرمانی در گلف باشگاه باربادوس نیز وجود دارد. موقعیت مکانی مناسب هتل در کلیسای Church Church ، تجربه جمعه شب Oistins Fish Fry ، یکی از مهمترین جاذبه های این جزیره را آسان می کند ، جایی که می توانید از غذاهای خوشمزه ، رقص و بازار پر جنب و جوش لذت ببرید.

آدرس: Enterprise Beach Road، Oistins، باربادوس

محل اقامت: هتل بوتیک آرک کوچک

 

 

10. Waves Hotel & Spa توسط هتل های Elegant

 

منبع عکس: Waves Hotel & Spa توسط هتل های Elegant

 

برای کسانی که می خواهند برای استراحت کامل در ذهن و بدن خود را ترک کنند ، Waves Hotel & Spa که توسط Elegant Hotels به تازگی طراحی شده انتخاب خوبی است. در این استراحتگاه همه جانبه و فقط بزرگسالان در ساحل پلاتین ، غذاهای تازه آماده شده ، فعالیت هایی را برای استراحت و مناظر دوست داشتنی اقیانوس تجربه کنید.

این هتل 70 اتاقه دارای اتاقهایی با طراوت و مدرن با چشم انداز کارائیب است. مهمانان می توانند در هر یک از سه رستوران داخل هتل غذا بخورند و از تفریح شبانه در اتاق استراحت لذت ببرند. با هر اقامت ، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، وای فای رایگان ، وعده های غذایی ، نوشیدنی و استفاده از مرکز تناسب اندام و تاکسی آبی خواهید داشت.

آدرس: Prospect Bay، St. James BB23000، باربادوس

محل اقامت: Waves Hotel & Spa توسط Elegant Hotels

 

 

11. Sugar Bay باربادوس

 

منبع عکس: Sugar Bay باربادوس

 

اقامتگاه Sugar Bay باربادوس با ساحلی با حاشیه نخل ، سفید و صورتی در آستانه خود ، یک ملک کاملاً نوساز و نوساز است که در ساحل جنوبی جزیره واقع شده است. تالاب محافظت شده از صخره این ملک برای میهمانان در هر سنی مناسب است ، چه بخواهید غواصی کنید ، چه سوار بوگی شوید و چه کایاک سواری کنید.

این ملک دارای پنج رستوران ، دو استخر شنا ، آبگرم کارما و بسیاری از فعالیت های سرگرم کننده برای کودکان است. بچه های بزرگتر می توانند در Clubhouse از آنجا لذت ببرند که می توانند بخوانند ، بازی های ویدیویی انجام دهند یا فیلم تماشا کنند. دهکده Chattel Plaza (در بسته های کاملاً شامل نمی شود) دارای آرایشگاه زنا و شرکت ، بازی Silver Fox ، آبگرم Château de Beaute و اتاق بازی است.

آدرس: Garrison Historic Area، Hastings، Christ Church Bridgetown، BB15158، باربادوس

محل اقامت: Sugar Bay باربادوس

 

 

12. Ocean Two Resort & Residences توسط هتل های Ocean

 

منبع عکس: Ocean Two Resort & Residences توسط هتل های Ocean

 

واقع در فاصله پیاده روی از سنت لارنس گپ ، شیک Ocean Two Resort & Residences دارای اتاقهای مدرن به روز شده ، استخر تالاب ، تراس بام زیبا ، دو رستوران و یک خلیج خلوت است.

اتاق ها دارای اندازه سخاوتمندی هستند و دارای بالکن هایی با دید جزئی یا کامل از اقیانوس هستند. همه سوئیت ها با آشپزخانه کاملاً مجهز ارائه می شوند و این کار را برای خانواده ها آسان می کند.

یک استخر به شکل آزاد مشرف به ساحل است و مهمانان می توانند روی صندلی های بالشتک بالشتکی که در اطراف تراس پراکنده شده اند ، شنا کنند و یا استراحت کنند. همچنین می توانید کایاک ، تجهیزات اسنورکلینگ و تخته بوگی را به صورت رایگان اجاره کنید.

 

 

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • ali mohmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی