مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

با سواحل ماسه سفید ، آبهای فیروزه ای و آسمان آبی ، اشتباه گرفتن در عکس گرفتن در باربادوس دشوار است. شما می توانید همه چیز را از اینجا پیدا کنید ، از سواحل آرام تا یک ساحل چشمگیر پر از صخره با موج های مهیب ، همراه با باغ های زیبا و بناهای تاریخی. برخی از بهترین سوژه های عکس را می توان در پایتخت شهر بریج تاون یافت ، اما اگر وقت کافی برای رانندگی و گشت و گذار در جزیره را دارید ، می توانید مناطق دورافتاده ای را با مناظر برجسته ، غارها ، ویرانه ها و حیات وحش پیدا کنید.

1. تفرجگاه در بریج تاون

 

تفرجگاه در بریج تاون

این مسیر پیاده روی در امتداد آب نما منطقه ای دیدنی از شهر است که در آن می توانید قایق ها و ساختمان های رنگارنگ را مشاهده کنید. پیاده روی چوبی درست در امتداد لبه آب قرار دارد و فرصت های خوبی برای عکاسی فراهم می کند. کمی استراحت کنید و برای ناهار به یک رستوران محلی بروید.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در Bridgetown

 

2. پایین خلیج

 

خلیج پایین

 

این ساحل دور افتاده و توسعه نیافته یکی از دیدنی ترین ساحل باربادوس است. می توانید زیر درختان بزرگ نخل پیاده روی کرده و به ساحل بروید. برای کاوش در دیواره صخره در یک انتهای خود وقت بگذارید. بهترین مکان برای عکاسی در Bottom Bay از صخره های بالا است. مسیری از پارکینگ به منطقه ای منتهی می شود که از پایین ساحل به پایین نگاه می کند ، جایی که می توانید رنگ های زیبای فیروزه ای و آبی اقیانوس و همچنین خط ساحلی دراماتیک فراتر از آن را ببینید.

   19 بهترین مکان برای بازدید در ایالات متحده آمریکا در سال 2020 | PlanetWare.com

3. غار گل حیوانات

 

غار گل حیوانات | حق چاپ عکس: مایکل قانون

 

این غار آسان برای دسترسی به یکی از منحصر به فردترین مکان های دیدنی باربادوس ، دارای پنجره های طبیعی است که به دریا نگاه می کنند. آب جمع شده در غار بازتاب های زیبایی ارائه می دهد. بازدید کنندگان از بالا وارد می شوند و برای دیدن غار از یک سری پله ها پایین می روند. از دیوارهای دندانه دار برای تنظیم عکس های خود استفاده کنید.

 

4. ساحل جرثقیل

 

ساحل جرثقیل

 

یکی دیگر از دیدنی ترین سواحل باربادوس ساحل کرین است. این ساحل که در زیر صخره ای جاسوسی شده است ، یک محیط خیره کننده دارد. Crane Resort مشرف به ساحل است. همچنین می توان از انتهای مخالف ساحل از استراحتگاه به کرین رفت ، اما پیاده روی در امتداد لبه آب روی سنگ های پله ای می تواند در روزهای سخت کمی خیانتکارانه باشد.

محل اقامت: بهترین استراحتگاه های ساحلی باربادوس

5. حفاظت از حیات وحش باربادوس

 

میمون و لاک پشت در حفاظت از حیات وحش باربادوس | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

اگر می خواهید عکاسی از حیات وحش انجام دهید ، اینجا مکان آینده است. حیوانات خجالتی نیستند و به راحتی می توان آنها را تشخیص داد زیرا در اطراف شما تقلا می کنند. شخصیت های معمول میمون ، لاک پشت ، آگوتیس و آهو هستند. همچنین مکان خوبی برای لکه بینی پرندگان است.

6. خلیج باتشبا

 

خلیج باتشبا | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

سازندهای صخره ای حاشیه ساحل و برخاسته از آب کم عمق سوژه های عکس شگفت انگیزی را ایجاد می کنند. می توانید تصاویری از موج های برخورد شده با آن ها یا موج سواری را که در زیر این سازه های غول پیکر بسیار خرد شده قرار دارد ، ثبت کنید. در یک انتهای ساحل ویرانه های یک ساختمان کوچک قرار دارد ، اگرچه اکنون چیزی بیشتر از یک راه پله است که در هیچ جای لبه اقیانوس قرار دارد. می توانید به پایین ساحل بروید یا از تپه های بالا عکس بگیرید.

 

7. باغ های گیاه شناسی

 

پروانه روی یک گل در باربادوس

 

باربادوس چندین باغ گیاه شناسی زیبا برای انتخاب دارد. از محبوب ترین باغ ها می توان به باغ گیاه شناسی آندرومدا ، تالار ولچمن گلی و باغ های هونت اشاره کرد . این مکان ها مکان های بسیار خوبی برای دیدن و عکس برداری از پروانه ها ، پرندگان ، گل ها و درختان هستند. توقف در خلیج Bathsheba را با باغ گیاهشناسی Andromeda در نزدیکی ترکیب کنید.

 

8. پارک ملی فارلی هیل

 

پارک ملی فارلی هیل | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

پارک ملی فارلی هیل دو جاذبه اصلی برای عکاسان دارد. قطب اصلی این پارک خانه ای بزرگ در اوایل دهه 1800 است که ویرانه ای است. ردیف پنجره های قوسی بدون شیشه به جنگلی از درختان و انگورهایی نگاه می کنند که در ساختمان قدیمی رشد کرده اند. دلیل دوم مراجعه مردم به اینجا ، چشم اندازهای زیبا از چشم انداز و فراتر از آن به دریا است . شما همچنین می توانید میمون های سبز را در اینجا نیز مشاهده کنید.

9. خلیج کارلایل

 

نمایی از خلیج کارلایل | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

این خلیج بزرگ حاشیه ساحل در حاشیه بریج تاون مکانی عالی برای گذراندن یک روز لذت بردن از آفتاب و شن و ماسه است. این منطقه عالی برای شنا است. همچنین برای گرفتن عکس های ساحلی کاملاً مناسب کارت پستال ، ایده آل است . آب فیروزه ای به خوبی در خلیج امتداد یافته و امواج ملایم در ساحل قرار می گیرند.

>

10. ساختمانهای رنگارنگ در بریج تاون

 

ساختمان در بریج تاون | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

گشت و گذار در Bridgetown روش خوبی برای گرفتن ذات واقعی شهر است. ترکیبی از قدیمی و جدید ، جایی که بناهای تاریخی رنگارنگ در کنار معماری مدرن قرار دارند ، همان چیزی است که در اینجا خواهید یافت. از دست دادن برخی از جالب ترین ساختمان ها که اغلب با رنگ های روشن نقاشی می شوند دشوار است.

 

 

11. درخت بائوباب

 

درخت بائوباب در بریج تاون | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

یکی دیگر از منظره های جالب اما اغلب نادیده گرفته شده در بریج تاون ، درخت غول پیکر بائوباب است که در پارک کوئین قرار دارد. گفته می شود 1000 سال قدمت دارد. صندوق عقب بسیار زیاد است. این مکان خوبی برای عکسبرداری از برخی افراد است ، که می تواند به ایجاد اندازه ای از درخت کمک کند.

12. نکته نیدهم

 

توپ و ساحل در Needham's Point | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

نیدلهام پوینت که بیشتر مورد حمایت هتل هیلتون باربادوس است ، سواحل زیبا ، قلعه ای قدیمی و فانوس دریایی است که اغلب از آن غافل می شود. به راحتی می توانید بین همه اینها قدم بزنید.

13. کنیسه Nidhe Israel

 

کنیسه Nidhe Israel شب روشن شد | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

این سازه تاریخی دوست داشتنی و در عین حال بدون تأثیر از داخل و خارج زیباست. یک آلاچیق در قسمت جلویی خودنمایی می کند ، و علاقه خاصی به عکس ها ایجاد می کند. برای قاب بندی کنیسه می توانید از ستون های آلاچیق استفاده کنید. اگر ساختمان میزبان عملکردی است و در شب روشن است ، می توانید عکس های جالبی نیز ثبت کنید.

 

 

14. خانه نگهبان در گاریسون ساوانا

 

خانه نگهبان | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

قدم زدن در منطقه تاریخی گاریسون ، مجموعه ای از مناظر جالب را نشان می دهد. خانه جورج واشنگتن یکی از اصلی ترین جاذبه های اینجا است اما خانه نگهبان که آزادانه می تواند در آن گشت و گذار کند ، یک ساختمان به ویژه فتوژنیک است. نمای بیرونی مایل به قرمز با تزئینات سفید و برج ساعت به آن شخصیت می بخشد.

15. کلیسای جامع سنت مایکل

 

کلیسای جامع سنت مایکل در بریج تاون | حق چاپ عکس: قانون لانا

 

کلیسای جامع سنت مایکل در بریج تاون واقع شده است. کلیسای جامع در سال 1789 پس از تخریب اصل در طوفان ساخته شده است و از سنگ مرجانی ساخته شده و دارای پنجره های شیشه ای رنگی است. برج یکی از برجسته ترین ویژگی ها است. در اطراف کلیسای جامع یک قبرستان و مسیر وجود دارد.

 

 

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • ali mohmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی