مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

بندر واترفورد ، واقع در گوشه جنوب شرقی ایرلند ، مقصد سفر عالی برای کسانی است که می خواهند با تاریخ و فرهنگ غنی ایرلند بیشتر بدانند. همچنین مکانی عالی برای بازدید است تا بتوانید برشی از زندگی سنتی ایرلند را تجربه کنید.

واترفورد توسط وایکینگ ها در سال 914 میلادی تأسیس شد و به عنوان قدیمی ترین شهر ایرلند ، کارهای جالب بسیاری را از جمله صرف وقت برای کاوش در گنجینه های واترفورد ، سه موزه عالی - موزه قرون وسطا ، برج رجینالد و اسقف ، ارائه می دهد. کاخ واقع در جایی که به " مثلث وایکینگ " معروف شده است .

واترفورد همچنین به دلیل کریستال دست ساز بدیع در سراسر جهان شناخته می شود ، تورهایی که از کارخانه کریستال واترفورد انجام می شود در اینجا یکی از کارهای ضروری است. حتماً وقت خود را صرف کاوش در بسیاری از مناطق تاریخی مورد علاقه که در اینجا حفظ شده اند ، از جمله دیوارهای شهر قدیمی و شش برج برجای مانده (از 17 برج در اصل) ، از جمله برج Reginald (خانه موزه وایکینگ) و برج ساحل باشید.

واقع در رودخانه سیر ، در میانه راه بین دوبلین و چوب پنبه ، دسترسی به واترفورد از سراسر ایرلند ، یا حتی از انگلیس و اروپا به لطف خدمات کشتی قابل اعتماد ، آسان است و آن را به یکی از مقصد های برتر ایرلند تبدیل کرده است. با لیست بهترین جاذبه های گردشگری واترفورد بهترین مکان های بازدید را کشف کنید.

همچنین ببینید: در واترفورد کجا اقامت کنیم

1. خانه کریستال واترفورد

 

کریستال واترفورد
واترفورد کریستال | LindsayT ... / عکس اصلاح شده است

 

House of Waterford Crystal که در مرکز خرید در قلب واترفورد واقع شده است ، نگاه اجمالی به عملکرد پشت کار شیشه فروشی معروف است که شهر را بر روی نقشه تولید قرار می دهد. متشکل از یک مرکز تولید و مرکز بازدیدکنندگان ، اکنون یکی از مهمترین جاذبه های واترفورد است و به عنوان بخشی از یک تور هدایت شونده مشاهده می شود که نمای کاملی از روند پشت قطعات نهایی شیشه های برش خورده را ارائه می دهد.

همه گفته شده است ، این کارخانه سالانه حدود 826 تن کریستال را ذوب می کند و از آن برای ایجاد اقلام زیبائی که امروزه نیز در سراسر دنیا گرامی دارند استفاده می کند. اگر می خواهید مقداری کریستال واترفورد بخرید ، یک فروشگاه خرده فروشی نیز به همراه یک کافه خوب برای خرید در دسترس است.

بازدید از اینجا به سادگی در سفرنامه واترفورد انجام می شود و یک راه عالی برای اطمینان از به حداکثر رساندن تجربه خود ، رزرو یک تور تفریحی کارخانه با کریستال واترفورد قبل از ورودتان است. این تور جذاب یک ساعته شما را به پشت صحنه دیدن مراحل ساخت کریستال می برد و فرصتی بی نظیر برای ملاقات و گپ زدن با سازندگان بلور و دمنده های شیشه و همچنین دیدن کوره های مورد استفاده برای گرم کردن کریستال فراهم می کند.

آدرس: 28 The Mall، Waterford، Ireland

سایت رسمی: www.waterfordvisitorcentre.com

2. کلیسای جامع کلیسای مسیح

 

کلیسای جامع کلیسای مسیح

 

کلیسای جامع کلیسای مسیح ، همچنین به عنوان کلیسای جامع تثلیث مقدس ، کلیسای مسیح ، عبادتگاه اصلی پروتستان و وترفورد است. این ساختمان امروزی که در سال 1779 در مکانی ساخته شده است که مشهور است دارای کلیسای جامع است ، از اهمیت زیادی برای ایرلندی ها برخوردار است: این در همان نقطه ای بود که در سال 1170 ، جنگجوی افسانه ای نورمن ، استرانگ بوو ، با Aoife ، دختر Diarmait Mac Murchada ، پادشاه Leinster ازدواج کرد ، و بدین ترتیب جایگاه خود را در تاریخ تقویت کرد.

کلیسای جامع امروزی دارای فضای داخلی جادار و زیبایی است و دارای دو مقبره بسیار زیبا است: بنای یادبود رایس ، متعلق به سال 1469 و بنای تاریخی اخیر فیتزجرالد ، ساخته شده از سنگ مرمر کاررا. از دیگر نکات برجسته داخلی آن می توان به ارگ تاریخی آن ، لوستر کریستال واترفورد و یکی از معدود دادگاه های سازگار باقیمانده کشور اشاره کرد. یک راهنمای صوتی رایگان در دسترس است و می توانید آن را از وب سایت کلیسای جامع قبل از ورود بارگیری کنید.

 

 

 

3 انتخاب سردبیرخانه و باغ های Curraghmore

 

خانه و باغ های Curraghmore

 

خانه و باغ های Curraghmore

فقط 30 دقیقه رانندگی از مرکز شهر واترفورد ، خانه زیبا و زیبایی Curraghmore House ، باغی زیبا واقع شده است که بیش از 2500 هکتار باغ رسمی ، مراتع و جنگل ها را شامل می شود. خانه 8 مارکیز واترفورد که اجداد آن در قرن 12 از نرماندی به ایرلند آمده اند ، این ملک تاریخی و محوطه آن کاوش سرگرم کننده ای است.

هنگام پیاده روی در مسیرها و مسیرهای پیاده روی ، پل قوسی سنگی که در سال 1205 ساخته شده است و قدیمی ترین پل ایرلند است ، و از آنجا که بلندترین درخت ایرلند را پیدا خواهید کرد ، یک صنوبر عظیم استیکا است که از دهه 1830 ساخته شده است ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. Shell House ، یک حماقت احمقانه ساخته شده برای کنتس تایرون در سال 1754 ، نیز جذاب است. ظاهراً کنتس برای اجرای نقشه خود به کاپیتان های کشتی که از بندر واترفورد در حال قایقرانی بودند ، دستور داد تا پوسته های خود را از سرتاسر جهان برای استفاده در این پروژه پس دهند.

از دیگر ویژگی های جالب توجه می توان به 12 مایل دیوارهای مرزی با ورودی چهار دروازه محکم آهنی ، و درایو کشیده و پوشیده از درخت اشاره کرد. گشت و گذار گروهی در چند اتاق اصلی منزل قدیمی موجود است (وب سایت آنها را برای جزئیات تماس بررسی کنید) ، و زمان مناسبی برای بازدید در نمایشگاه سالانه کشور واترفورد است که هر ماه ژوئن برگزار می شود. در اینجا یک چایخانه عالی نیز وجود دارد.

آدرس: Curraghmore Estate، Curraghmore، Portlaw، Co. Waterford،

سایت رسمی: http://curraghmorehouse.ie/

4. صخره کاشل

 

سنگ کاشل

 

سنگ کاشل

در حدود 70 دقیقه رانندگی از واترفورد ، صخره کاشل پر بازدیدترین مکان میراثی ایرلند است. بناهای این مکان مقدس قرون وسطایی که به نام صخره سنت پاتریک و "کاشل پادشاهان" نیز شناخته می شوند ، اکنون بیشتر خرابه ها هستند و مربوط به قرون 12 و 13 هستند ، زمانی که به زمین کلیسا تبدیل شد. پیش از این گفته می شد که این محل مقر پادشاهان عالی مونستر و مکانی است که سنت پاتریک پادشاه مونستر Aengus مونستر را در قرن 5 به مسیحیت تبدیل کرده است.

این قلعه که غالباً در غبار غوطه ور است و به طرز چشمگیری از مناظر خارج می شود ، هنگام دیدن آن ، بوته های غاز را بالا می برد - مخصوصاً اگر شبانه به آنجا می روید. هنگامی که روشن شود ، کاملاً یک بعد اخروی به خود می گیرد. اکنون یک مرکز بازدیدکنندگان وجود دارد که نمایش صوتی تصویری آموزنده و نمایش های مختلف مربوط به تاریخ غنی سایت را ارائه می دهد. تورهای راهنما نیز در دسترس هستند.

آدرس: Cashel، Co. Tipperary

 

 

5. موزه قرون وسطایی

 

موزه قرون وسطایی

 

موزه قرون وسطایی | نیکو قیصر / عکس اصلاح شده است

در مجاورت کلیسای جامع کلیسای مسیح ، موزه قرون وسطی روزهای قرون وسطایی واترفورد را گرامی می دارد. سالن سردخانه مخصوصاً مجموعه ای از لباس ها ، تصویری قرون وسطایی از شاه ادوارد سوم و کلاهی که متعلق به پادشاه بدنام هنری هشتم بود ، خصوصاً چشم نواز است.

کلیسای اصلی پروتستان واترفورد ، کلیسای جامع کلیسای مسیح (1779) ، فراتر از تالار شهر و تئاتر سلطنتی قرار دارد. کلیسای جامع دارای فضای داخلی وسیع و دو مقبره عالی است: بنای یادبود رایس (1469) و بنای یادبود فیتزجرالد ساخته شده از سنگ مرمر کاررا. در ضلع جنوبی کاخ اسقف واقع شده است که متعلق به قرن هجدهم است و در سال 1975 مرمت شده است.

همچنین طاق های قدیمی قرن پانزدهم ، به همراه آثار باستانی که شامل آثار هنری دوره و آثار باستانی است ، یک مجموعه گلدوزی به خوبی حفظ شده ، از جمله جلیقه های پارچه ای از طلای قرن 15th واترفورد ، مورد توجه است. تورهای هدایت شونده در دسترس هستند و توسط مجری های لباس مجدد هدایت می شوند.

آدرس : میدان کلیسای جامع ، واترفورد


 

 

6. کاخ اسقف

 

کاخ اسقف

 

کاخ اسقف | جاستین پولسن / عکس اصلاح شده است

واترفورد ، زمانی یکی از مهمترین شهرهای ایرلند بود ، به دلیل نقش خود به عنوان بندر و محل تجارت ، از لحاظ تاریخی محل ثروت قابل توجهی بود. بیشتر این ثروت به ساختمانهای بزرگ شهر که در قرون 18 و 19 ساخته شده بود ، بازگردانده شد. یکی از جذاب ترین و مجلل ترین آنها کاخ اسقف است.

این کاخ واقع در فاصله کمی از کلیسای جامع کلیسای مسیح واقع شده است و در سال 1741 با طراحی معمار مشهور ریچارد کاستلز ساخته شد. اکنون به عنوان یک موزه ، در اینجا چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد ، از جمله قدیمی ترین قطعه کریستال واترفورد در جهان که از آن باقی مانده است ، یک رگ برش شیشه ای متعلق به دهه 1780. همچنین صلیب عزاداری آن ، آخرین باقیمانده از 12 ساخته شده برای بزرگداشت مرگ ناپلئون ، قابل توجه است.

این موزه نه تنها به زمان گرجستان متمرکز است ، بلکه بازدیدکنندگان را به سفری جذاب از ایرلند در اوایل دهه 1700 تا دهه 1970 می کشاند ، با نمایشگاه هایی با تمرکز بر جمعیت شهر در طول دوره ها. همچنین یک کافه در محل قرار دارد.

یکی دیگر از موزه های جالب ، این بار موزه ای که به دوره خاصی از تاریخ واترفورد می پردازد ، مرکز میراث ادموند رایس است . این مکان داستان جذاب Edmund Rice ، مبلغ مذهبی کاتولیک روم در قرن 18 را که زندگی خود را وقف آموزش و مراقبت از فقرا کرده ، به اشتراک می گذارد. نکته قابل توجه تور چند رسانه ای است که نشان می دهد زندگی در واتفورد از اواسط دهه 1700 چگونه است.

آدرس: بازار ، واترفورد ، ایرلند

 

7. موزه وایکینگ ها در برج Reginald

 

برج Reginald

 

The Mall که در انتهای اسکله رژه واترفورد واقع شده است ، یک خیابان جذاب با تعدادی خانه گرجستانی زیبا ، با زاویه ای تیز از سمت راست منشعب می شود. در اینجا ، در گوشه ، یک سازه گرد و تحمیلی ، چمباتمه ای و گرد معروف به برج Reginald's وجود دارد. گفته می شود این برج با دیواری به ضخامت سه متر ، بیش از 900 سال قدمت دارد و قدیمی ترین سازه شهری مدنی در ایرلند است. اگرچه یک بار بخشی از دفاع در برابر وایکینگ ها مشهور بود ، اما بسیاری از آنچه امروز می بینید در زمان نورمن ساخته شده و در زمان های مختلف به عنوان زندان ، ضرابخانه و فروشگاه نظامی خدمت می کرد.

این موزه اکنون موزه وایکینگ ها است ، یکی از مهمترین جاذبه های واترفورد است و ارزش آن را دارد که برای جستجو وقت بگذارید. نکات برجسته شامل آثار تاریخی و باستانی است که میراث وایکینگ واترفورد را ردیابی می کند ، یک راه پله مارپیچ محکم که به عنوان "پله های تلو تلو خوردن" شناخته می شود ، به علاوه مدلی از آنچه شهر در آن زمان به نظر می رسید. همچنین مورد توجه ماکت کشتی طولانی وایکینگ است که در کنار برج واقع شده است.

آدرس: The Quay ، Waterford

سایت رسمی: www.waterfordtreasures.com/reginalds-tower

8. راه آهن واترفورد و دره سویر

 

راه آهن واترفورد و دره سویر | دیوید جونز / عکس اصلاح شده

 

راه آهن Waterford & Suir Valley در نزدیکی Kilmeaden یکی از جاذبه های محبوب و سرگرم کننده برای افرادی است که با بچه ها مسافرت می کنند (و علاقه مندان به قطار در هر سنی). اسب قدیمی موتور استفاده شده برای جابجایی مهمانان در کالسکه های روباز در این چشم انداز زیبا ، سابقه زیادی داشته است ، زیرا برای صنعت در سراسر انگلیس و اسکاتلند کار می کرد ، و حتی برای طلسم حمل و نقل خاک در هنگام ساخت تونل کانال. سفر برگشت فقط کمتر از یک ساعت طول می کشد و از رودخانه Suir در امتداد دره زیبای Suir ، مکانهای دیدنی گذشته از جمله کوههای Mount Congreve پیروی می کند .

علاوه بر برنامه منظم توریستی ، تعدادی تور تفریحی ویژه ریلی نیز در دسترس است. اینها شامل طبیعت گردی های آموزشی شامل تجربه پرندگان شکاری است. یک سرویس غروب خورشید که شامل توت فرنگی و نوشیدنی تازه است. و ماجراهای خانواده ها ، از جمله پیک نیک خرس عروسکی (این تورهای مسافرتی محبوب زودتر رزرو می کنند ، بنابراین طبق آن برنامه ریزی کنید.) یک فروشگاه میان وعده در محل قرار دارد.

9. خانه و باغهای کوه Congreve

 

خانه و باغهای Mount Congreve

 

هنگام برنامه ریزی برای ماجراجویی خود در داخل خط راه آهن واترفورد و دره ، حتماً چند ساعت فرصت دهید تا در محوطه با شکوه خانه و باغهای Mount Congreve کاوش کنید. این ملک در سال 1760 ساخته شده و از همان زمان در یک خانواده زندگی می کند ، حدود 75 هکتار زمین را شامل می شود ، از جمله جنگل های عظیم و تاج گل ملک: یک باغ چهار هکتاری زیبا. علاوه بر بسیاری از گلزارها و نمایشگرهای آن ، شما از گشت و گذار در بتکده چینی ، یک معبد کلاسیک جذاب ، گلخانه ای از دوران گرجستان ساخته شده در سال 1840 ، و یک آبشار سنگین و آبشار لذت خواهید برد.

اگر از یک پیاده روی خوب لذت می برید ، ممکن است بخواهید کمی معطل شوید و در 16 کیلومتری مسیرهایی که در امتداد آن عبور می کنند ، گشت و گذار کنید. موارد برجسته شامل دیدن نمونه هایی از بیش از 3000 بوته و درخت در سراسر ملک ، از جمله بیش از 1000 ردودندرون است. تورهای راهنمای باغها ، همراه با پیاده روی سازمان یافته در جنگل ، از جمله باغ بازدیدکنندگان خوراکی های جنگل ، در دسترس است.

آدرس: Mountcongreve، Kilmeaden، Co. Waterford

سایت رسمی: http://mountcongreve.com

10. لیسمور

 

لیسمور

 

لیسمور

در کنار رود بلک واتر ، تقریباً 70 کیلومتری واترفورد واقع شده است ، شهر میراث دیدنی لیسمور یک سفر یک روزه عالی از واترفورد را ایجاد می کند. از نکات قابل توجه بازدید می توان به دیدن قلعه خیره کننده Lismore اشاره کرد که با شکوه از بالای آب های آرام و روان در زیر برج برج می شود. بازدیدکنندگان باید برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز میراث واقع در محل مراجعه کنند یا به یکی از تورهای پیاده روی روزانه 2 بار مراجعه کنند که شامل بازدید از باغ های خیره کننده قلعه است.

از دیگر موارد ضروری می توان به بازدید از کلیسای جامع سنت کارتاژ و سپس گشت و گذار در خیابان های جذاب با بسیاری از کافه ها و رستوران های جالب توجه اشاره کرد. همچنین ارزش بررسی مسیر Towers Woodland Trail را دارد . واقع در پنج کیلومتری خارج از شهر ، فرصتی عالی برای تجربه حومه جذاب منطقه است.


 

11. دونمور شرقی

 

دونمور شرقی

 

دونمور شرقی

کمی بیش از 20 دقیقه رانندگی از قلب واترفورد ، دهکده ماهیگیری ایده آل دونمور شرق قرار دارد. این مکان به عنوان یکی از جواهرات پنهان شهرستان توصیف شده است ، مکانی محبوب برای بازدید گردشگران و مسافران روزانه ، به ویژه در ماه های تابستان. قدم زدن در اطراف بندرگاه جالب و منطقه ساحلی مجاور ، و پس از آن گرفتن لقمه برای خوردن غذا در هر یک از رستوران های عالی غذاهای دریایی روستا ، از جمله نکات برجسته آن است.

خواه در یک اجاره برای تعطیلات اقامت داشته باشید و یا با تختخواب و صبحانه قدیمی ، بازدید کنندگان کارهای زیادی از جمله قایقرانی ، گلف ، تنیس ، پیاده روی و ورزش های آبی در اینجا انجام می دهند.


 

 

برای گشت و گذار در واترفورد کجا اقامت کنید

برای کسانی که می خواهند بیش از یک روز به کاوش در قدیمی ترین شهر ایرلند بپردازند ، یا ممکن است بخواهند از آن به عنوان پایه ای برای گشت و گذار در بقیه کشور زیبا استفاده کنند ، ما هتل های جالب زیر را با دسترسی آسان به بهترین سایت ها و جاذبه ها توصیه می کنیم :

  • هتل های لوکس : بدون شک یکی از بهترین هتل های واترفورد هتل ولفرد قلعه و گلف توچال است . این استراحتگاه لوکس گلف دارای یک مکان فوق العاده عاشقانه در یک قلعه کاملاً حفظ شده قرن 16 در یک جزیره خصوصی است. و اگر این کافی نبود که شما بخواهید یک زوج مجلل را برای گذراندن تعطیلات آخر هفته رزرو کنید ، اتاق های کاملاً تزئین شده با وان های پا و پنجه آنها کاملاً مناسب خواهد بود. فعالیت های سرگرم کننده ای مانند شاهین و گلف در دسترس است. اگرچه در 12 کیلومتری خارج از آب نما واقع شده است ، همچنین می توانید در هتل نفیس Faithlegg ، یک ملک 200 هکتاری با اتاق های شیک و سوئیت ، چشم انداز باورنکردنی ، مرکز تفریحی ، آبگرم و زمین گلف 18 سوراخ از اقامت لوکس عالی لذت ببرید .
  • هتل های میان رده : کسانی که به دنبال اقامتگاه های میان رده عالی هستند ، خوب است که هتل دلچسب Granville را بررسی کنند . این هتل قدیمی جذاب نه تنها انتخاب خوبی است ، بلکه دارای دکوراسیون زیبایی در اتاقها و مکانهای عمومی خود ، همراه با یک صبحانه سنتی ایرلندی است. یکی دیگر از گزینه های با قیمت متوسط ، هتل رودخانه واترفورد مارینا است که یک هتل سه ستاره در یک مکان مرکزی عالی با دکوراسیون مدرن و پارکینگ ایمن رایگان است. هتل Tower Tower Waterford نیز با مشرف به مارینا ، یک هتل سه ستاره درجه یک و مقرون به صرفه با اتاق ها و سوئیت های دلپذیر با اتاق های مجلل ، یک رستوران بیسترو ، به همراه امکانات عالی است.

 

 

 

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • ali mohmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی