مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

ایرلند به دلیل مناظر سرسبز ، زمین های گلف چالش برانگیز ، قلعه های تاریخی و موسیقی بی نظیر مشهور است. در حالی که بیشتر مسافران به شهرهای بزرگی مانند دوبلین ، بلفاست و گالوی سرازیر می شوند ، یکی از بهترین ویژگی های این کشور - شخصیت واقعی آن را از دست می دهند. این را فقط می توان در شهرهای کوچک و روستاهای موجود در سراسر حومه شکوفا یافت.

به محض اینکه از مسیر خوب پیموده شده و شلوغ دور شوند ، گردشگران با جذابیت طبیعی و طعم اصیل حومه ایرلند در بهترین حالت خود پاداش می گیرند. از روستاهای عجیب و غریب که با کلبه های رنگارنگ و سقف کاهگلی روبرو شده اند تا ویرانه های باستانی واقع در صخره ای ساحلی ، شهرهای کوچک کمتر شناخته شده نگاهی صلح آمیز و صمیمی تر به تاریخ محلی دارند و سخت غذا خوردن آنها سخت است!

سفرهای خود را با لیست بهترین شهرهای کوچک ایرلند برنامه ریزی کنید.

1. کیلکن

 

قلعه کیلکنی

 

کیلکنی مطمئناً برای یک شهر کوچک می داند که چطور باید در جاذبه ها چمدان بکشد. وجود دارد کیلکنی قلعه ، موزه مسیر قرون وسطی ، کلیسای جامع و گرد برج سنت Canice است ، و سیاه ابی ، فقط به نام چند.

دلیل اصلی انتخاب بیشتر گردشگران برای این دهکده زیبا ، فضای آن است. یک بازار بیرونی را با موسیقی زنده ، مغازه های رنگارنگ و رودخانه پر پیچ و خم Nore مخلوط کنید ، و فقط یک ساعت و نیم جنوب غربی دوبلین زمینه ای برای یک تفریح سرگرم کننده و هیجان انگیز فراهم کرده اید.

پیچ و خم خیابان ها و کوچه ها گردشگران را به ماجراهای ناشناخته ای از طریق شهر قرون وسطایی رهنمون می کند ، در حالی که مغازه های مرسوم ، کسانی را که تمایل به ضربه های ناگهانی دارند ، فریب می دهند. این منطقه جمع و جور که با نام Mileken Medieval Mile شناخته می شود ، بازدید کنندگان را از کلیسای جامع به قلب قلعه خود هدایت می کند. همچنین از نگارخانه ملی طراحی و صنایع دستی عبور می کند ، که به هر موزه شهر بزرگی سود می دهد.

نکته: از برج گرد 30 متری برای دیدن بهترین منظره شهر بالا بروید.

محل اقامت: در Kilkenny کجا اقامت کنید

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در Kilkenny ، ایرلند

2. Kinsale

 

Kinsale

 

اوه کینسال چه مکانی منحصر به فرد تماشایی! مغازه ها ، گالری ها و خانه های با رنگ روشن ، خیابان های اصلی این بندر ماهیگیری قرون وسطایی را زنده می کنند. قایق های تفریحی قسمت اعظم بندر را اشغال می کنند که ارزش قدم زدن در آن را دارد. صحبت از آب نبات چشم!

یکی از لذت بخش ترین کارهایی که در Kinsale انجام می شود خوردن غذا است. این فرار کوچک و ساحلی پر از رستوران های با کیفیت است. در حقیقت ، کینسیل غذاخوری های بسیار خوبی دارد و به همین دلیل "پایتخت Gourmet ایرلند" لقب گرفته است. باستیون با یک منوی دلپذیر پنج دوره مزه ، بسته را هدایت می کند ، اما The Supper Club غذاهای دریایی فوق العاده تازه ای را ارائه می دهد که توسط کارکنان دوستدار محیط زیست ارائه می شود.

کار کردن زیاده روی خود را بر روی یک تور پیاده روی، و یا بازدید چارلز فورت ، مالکیت ستاره شکل قلعه در 17 ساخته شده است هفتم قرن. چارلز قلعه با مشرف به هر دو سر قدیمی کینسال و دهانه رودخانه بندون از طریق پل متحرک قابل دسترسی است.

پاداش: Kinsale تنها 40 دقیقه با Cork ، دومین شهر بزرگ جمهوری ایرلند فاصله دارد.

محل اقامت: کجا در کینسال بمانید

   16 زیباترین جزیره جهان | PlanetWare.com

3. دینگل

 

ساحل کومنول

 

این شهر جذاب در ساحل جنوب غربی ایرلند واقع شده است. این مکان در شبه جزیره دینگل واقع شده و از طریق خلیج دینگل تا جزایر بلاستک دیده می شود . روزهای آخر هفته و تعطیلات (به خصوص در تابستان) که با بازدیدکنندگان همراه است ، دینگل مکانی خارق العاده برای خودنمایی های ساحلی است. سواحل شنی آن ، آن را به نقطه ای گرم برای شناگران و راهپیمایان تبدیل کرده است.

بیشتر افراد برای گذراندن وقت در خارج از خانه ، گشت و گذار ، دوچرخه سواری ، قایق سواری و بررسی سایت های باستانی از دینگل دیدن می کنند و در لیست کارهایی قرار دارند که در آن قرار دارند. ساحل Coumeenoole بسیار دیدنی است و نفس شما را می گیرد. اما پرش نکنید ، جریان به طور خطرناکی قوی است.

رانندگی در جاده پر پیچ و خم گذرگاه کانور از دینگل به کیلمور کراس (در ضلع شمالی) یک نکته برجسته است. با بالاترین گردنه کوه ایرلند ، مناظر بی نظیری را ارائه می دهد.

نکته: مراقب Fungie ، دلفین گلو که در دهانه بندر Dingle Harbour زندگی می کند باشید . او تبدیل به طلسم این شهر شده و از سال 1984 به این سو شنا می کند.

4. ترالی

 

آسیاب بادی بلنرویل

 

Tralee مرکز شهرستان کری در ساحل اقیانوس اطلس در جنوب غربی ایرلند واقع شده است. این شهر به دلیل زمینهای ناهموار ، صخره های شیب دار ، کوه ها و منظره اقیانوس مشهور است. اجتناب از گرفتن عکس از آسیاب بادی Blennerville غیرممکن است . این چراغ سفید سفید با افتخار در برابر کوهها و پشت دریا ایستاده است.

خلیج تالاب مرکز ترالی ارائه می دهد بهترین راه برای صرف در روز است. چه بخواهید در پیاده روی طبیعت آرامش پیدا کنید و به آرامش برسید و چه در آب زدگی آب خود را امتحان کنید ، این مکان گسترده مکانی عالی برای تفریح است.

برای استراحت کامل ، از Banna Strand ، یک ساحل تمیز و آرام برای تفرجگاه دیدن کنید. طی 60 سال گذشته هر آگوست ، گردشگران برای جشنواره بین المللی Rose Of Tralee به ترالی می ریزند (از نظر محبوبیت بعد از روز سنت پاتریک دوم است) ، که طی آن یک زن به عنوان گل رز ترلی تاجگذاری می کند.

محل اقامت: در ترالی کجا اقامت کنید

5. Portmagee

 

نقطه کرامول ، حلقه کری

 

یکی از بهترین ویژگی های Portmagee موقعیت مکانی آن است. این شهر شیرین در نزدیکی حلقه کری (معروف به شبه جزیره Iveragh ) واقع شده است ، و آن را به یک نقطه پرش عالی (یا ایستگاه استراحت شبانه) برای گشت و گذار در این منطقه بی عیب و نقص تبدیل کرده است. مسیر دایره ای 179 کیلومتری مناظر بی نظیری از کوه ها ، چشم اندازهای دریایی و حومه های پر پیچ و خم را ارائه می دهد.

خانه های تفریحی و پرنور ، حاشیه ساحل را نشان می دهند و قایق های ماهیگیری بلافاصله در ساحل غرق می شوند. هاپ در تور جزایر اسکلیگ ، مشهورترین آنها به دلیل حضور اخیرشان در یک منطقه غیر مهمان نواز در یک فیلم جنگ ستارگان است. حتی بهتر از این ، ساکنان اصلی جزایر - پفک هستند.

در سواری خود به اینجا ، نگاه خود را به دنبال دلفین ها بگیرید. و برای خوش آب و هوا دعا کنید. اگر بیش از حد خشن یا باد باشد ، قایق ها به این مکان صعب العبور که فقط از اواسط ماه مه تا اواخر سپتامبر قابل دسترسی است ، نمی روند.

6. دولین

 

غروب آفتاب در صخره های موهر

 

شما نمی خواهید غروب خورشید در دولین را از دست بدهید. نور شکسته به آرامی از آب ، منظره و دیوارهای سنگی قدیمی باز می گردد و باعث ایجاد احساس آرامش فراگیر می شود. این دهکده کوچک دارای ستایش ترین و رنگارنگ ترین ساختمان ها است که برخی از آنها سقف های کاهگلی دارند.

افراد محلی باعث می شوند بازدیدکنندگان در چشم انداز چشمگیر خود احساس خانه کنند و در طول شب موسیقی سنتی ایرلندی را پخش کنند. واقع در یک برن با شکوه در ساحل اقیانوس اطلس ، مناظر دلخراش دولین به سختی قابل شکست است. نگاهی غار Doolin است به عنوان مثال، که خانه را به بزرگ چکنده ، طولانی ترین چکنده رایگان حلق آویز در اروپا است.

وقتی عذاب گرسنگی به سراغ شما آمد ، به The Ivy Cottage بروید . آنها تازه ترین و دلپذیرترین ماهی ها و چیپس ها را می سازند. از مصرف دسر صرف نظر نکنید - کیک پنیر لانه زنبوری و پای بانوفا باعث می شود که هر کالری اضافی ارزش آن را داشته باشد.

بیشتر آنها در راه رفتن به صخره های نفس گیر موهر (یا از آنجا) به دیدار دولین می روند . این صخره های عظیم که در مسیر Wild Atlantic Way واقع شده اند ، بیش از 200 متر از دریا صعود می کنند و تا Hags Head (حدود هشت کیلومتر دورتر) امتداد دارند . برای داشتن یک تجربه آموزشی بیشتر ، در یک تور راهنما با هدایت کشاورز محلی ، پت سوئینی ثبت نام کنید.

نکته: صخره های موهر بسیار مورد توجه گردشگران است. برای یک بازدید آرامتر ، به یکی از پرتالهای پیاده روی کوههای کوهستانی Moher بروید . از اینجا می توانید آبشارها ، جزایر آران و خلیج گالوی را ردیابی کنید .

 

7. مالاهید

 

قلعه Malahide

 

فقط 36 دقیقه رانندگی در شمال شرقی دوبلین ، Malahide یک شهر کوچک مناسب برای یک روز (یا شب) دور است. در حالی که ساحل Malahide مکان مورد علاقه برای استراحت و لذت بردن از منظره دریا است ، قلعه و باغ Malahide اصلی ترین قرعه کشی گردشگران است.

به تاریخ جذاب خود بپردازید ، در اتاق های خصوصی کاوش کنید و داستان های زندگی یک تالبوت را بشنوید - خانواده ای که تقریباً 800 سال در اینجا زندگی می کنند. یکی از محبوب ترین ویژگی ها باغ 250 جریب پارک است که دوستداران طبیعت را از دور و نزدیک فرا می خواند. باغ با دیوارهای گیاهی ، یکی از تنها چهار باغ در ایرلند را از دست ندهید.

دهکده Malahide یک گوهر واقعی است و گذراندن اوقات در اینجا حواس را به وجد می آورد ، مخصوصاً وقتی مغازه ها با سبدهای آویز تازه و پر از آب آراسته شده اند. تارهای آرام هلیارد که در برابر دکل هایشان می کوبند روح را آرام می کند ، در حالی که نوازش و بوی ملایم نسیم دریا انرژی از دست رفته در شلوغی ماجراهای شهرهای بزرگ را جبران می کند.

 

8. آداره

 

کلبه سنتی ایرلندی در Adare

 

آیا می خواهید بدانید که زندگی در دهه 1800 چه حسی داشته است؟ به Adare بروید. این دهکده دوست داشتنی که به عنوان یک شهر میراث فرهنگی طراحی شده است ، در کنار رود مایگو واقع شده است ، تنها 20 دقیقه با ماشین از شهر لیمریک فاصله دارد .

در مقایسه با نورهای روشن لیمریک و خیابانهای شلوغ ، Adare جذاب و آرام است. در واقع پارک محلی ( پارک Adare ) آنقدر آرام است که دیگر نمی خواهید آنجا را ترک کنید. با چمنهای آراسته و بی عیب و نقص ، درختان کاملاً هرس شده و نیمکت های دعوت کننده ، شما به سختی می توانید مکانی را با نشاط و آرامش بیشتری پیدا کنید.

کلبه های سقف کاهگلی این روستا به همان زیبایی که کلیسای ابی مقدس ترینیتی بسیار زیبا است. همچنین می خواهید وقت خود را به گشت و گذار در داخل و خارج از مغازه های کوچک و کافه ها اختصاص دهید.

دوستداران قلعه برای یک معاشرت واقعی به سر می برند - قلعه Adare Desmond در لبه روستا نشسته است و قلعه King John تنها 30 دقیقه با آن فاصله دارد.

جایزه: Adare محل برگزاری دو زمین گلف 18 سوراخ است که هر دو در فاصله پیاده روی روستا هستند.

sandbox="allow-forms allow-pointer-lock allow-popups allow-popups-to-escape-sandbox allow-same-origin allow-scripts allow-top-navigation-by-user-activation" data-is-safeframe="true" data-google-container-id="5" data-load-complete="true">

 

9. یغال

 

یوغال

 

در کمتر از یک ساعت از شرق چوب پنبه ، یوگال مکانی فوق العاده برای گشودن است. در پیاده روی قدم بزنید ، از برج ساعت Youghal Gate دیدن کنید ، یا در حالی که یک بعد از ظهر آفتابی در ساحل دور هستید. این شهر تفریحی ساحلی عجیب در دهانه رودخانه بلک واتر واقع شده است . چهارم رالی جایی است که شما بسیاری از عمل و بینش به تاریخ شهر پیدا این مرکز که در مرکز شهر واقع شده است ، بازدیدکنندگان را به گذشته باز می گرداند.

اگرچه گشت و گذار در کلیسای دانشگاهی مریم ارزش وقت شما را دارد ، اما ویژگی فروش Youghal دیوار باستانی آن است . ساخته شده در اطراف مرکز تجاری شلوغ در اواسط 13 هفتم قرن، دیوار ارائه می دهد یک پیاده روی لذت بخش با نمایش خیره کننده.

برای یک سفر خود راهنمای بازگشت به زمان ، به مرکز بازدید کنندگان بروید تا نقشه مسیر میراث یوغال را انتخاب کنید . شما را از کنار کلیسا و از طریق محله رالی عبور می دهد ، و نقاط جالب دیگری را نیز در این مسیر نشان می دهد.

نکته: زمان بازدید خود را برای جشنواره قرون وسطایی یوغال اعلام کنید . یک تجربه سرگرم کننده برای کل خانواده ، این رویداد شامل بازآفرینان قرون وسطایی ، نمایشگاه های پرندگان شکاری ، کنسرت ها ، غرفه های صنایع دستی ، تورها ، قصه گویی و یک حفاری باستان شناسی است که به چند مورد اشاره می کند.

 

10. بیر

 

قلعه بیر

 

این دهکده گرجی که به عنوان یک شهر میراث ایرلندی تعیین شده است ، در رودخانه کامکور واقع شده است . خیابان های پر از درخت که در اوایل تا اواسط دهه 1700 ساخته شده اند ، جادار و با برنامه ریزی مناسب هستند و قدم زدن در آنها را به یک لذت تبدیل می کنند.

قلعه Birr قرعه کشی اصلی این شهر است. محل زندگی 14 نسل از خانواده پارسونز (همچنین به عنوان Earls of Rosse شناخته می شود) این قلعه همچنین دارای یک تلسکوپ بزرگ باورنکردنی و بازسازی شده است - حتی بزرگترین تلسکوپ جهان. همچنین پرچین های جعبه غول پیکر موجود در باغ های قلعه غیرقابل استفاده هستند.

هنگام گشت و گذار در محوطه به دقت توجه کنید. وجود دارد، شما شواهدی از تغییرات محوطه سازی های متعدد در طول قرن ها مانند آبشار و زمستان از باغ از 19 پیدا هفتم قرن و باغ و رودخانه باغ از 20 هفتم قرن.

Earls of Rosse طرفداران پر و پا قرص علم و نجوم بودند. شما می توانید ابزارهای تاریخی ، دوربین ها و عکس های آنها را (که مربوط به اواسط دهه 1800 است) در Birr Castle Demesne ، موزه علمی واقع در محوطه قلعه ، پیدا کنید.

واقعیت جالب: در سال 1888 ، بیر اولین مکان برگزاری فینال مسابقات هلینگ ایرلند بود . همچنین ، در ماه سپتامبر ، Birr میزبان مسابقات بالون هوای گرم ایرلند است .

11. بلمولت

 

دایره سنگی باستانی در شبه جزیره بلمولت

 

Belmullet بهشت ماهیگیران است - ظاهرا 39 گونه ماهی در آبهای اطراف آن رژه می روند. این شهر گلیکایی که به دلیل کیلومترها سواحل ، صخره های فریبنده و جزایر خالی از سکنه مشهور است ، مکانی برای کسانی است که واقعاً فضای باز را دوست دارند. و چه کسی با چنین پس زمینه ای چشمگیر نخواهد داشت؟ در نزدیکی خلیج Blacksod و اقیانوس اطلس واقع شده است ، مناظر Belmullet با تپه های شنی دست نخورده عجین شده است .

Dún na mBó یک گردش سریع از شهر است. به عنوان یک جواهر پنهان ، یک جاده ناهموار و سرشار از گوسفند به این بهشت دسترسی پیدا می کند ، بنابراین مراقب باشید. به محض ورود ، خواهید فهمید که سفر ارزش آن را داشته است. چشمان خود را ببندید و به موجهایی که به صخره ها می خورند گوش دهید ، بوی هوای تازه دریا را حس کنید و باد احساس نگرانی شما را از بین ببرد.

پاداش: گلف بازان مشتاق عاشق لینک های گلف کارن هستند که با شماره 10 در این کشور برگزار می شود. این دوره علاوه بر ارائه منظره های تماشایی صخره و اقیانوس ، تجربه چالش انگیزتری را در طول 27 حفره خود دارد.

 

12. فتحارد

 

دیوارهای شهر قرون وسطایی در روستای Fethard

 

علاقه مندان به تاریخ در هنگام مراجعه به فتحارد به راحتی پذیرایی می کنند. این دهکده باستانی واقع در قلب شهرستان تیپری ، در ابتدا به عنوان یک شهر بازاری طراحی شده و بر روی رودخانه کلشولی واقع شده است . هدف آن درآمد مالیاتی برای شاه بود. امروزه گردشگران مورد استقبال بسیاری از رستوران ها و مغازه های جذاب قرار می گیرند.

مانند اکثر شهرهای بازار قرون وسطایی ، فتهارد توسط دیواری سنگی احاطه شده بود. شما بیشتر این دست نخورده را همراه با کلیسای 700 ساله - کلیسای ابی آگوستین پیدا خواهید کرد . از پله ها بالا بروید و روی پارکت ها راه بروید ، اما اگر خیس هستند مراقب باشید - ممکن است لغزنده شوند.

اگر طرفدار اسب هستید ، Fethard Horse Country Experience را از دست ندهید . این موزه دو طبقه که در ساختمان Tholsel قرن هفدهم واقع در خیابان اصلی واقع شده است ، ادای احترام به تاریخ غنی اسب اسب می کند.

 

13. چشمانی

 

خانه های رنگارنگ در Eyeries

 

یک روستای زیبا ، Eyeries در شبه جزیره Beara در West Cork قرار دارد . این مکان رنگارنگ و مشرف به خلیج کولاگ ، چشم انداز قابل توجه خود را روشن می کند. غروب خورشید بر فراز این نقطه ایده آل سخت است.

بیرون بروید تا از آنچه Eyeries ارائه می دهد لذت ببرید. کلیسا و ویرانه های قبرستان در Kilcatherine را که مربوط به قرن هفتم است ، کاوش کنید . از افسانه سنگ Hag of Beara دیدن کنید که می گوید الهه زمستان (معروف به هاگ) در اینجا به سنگ تبدیل شده و منتظر شوهرش ، خدای دریا نشسته است. کوهنوردان مشتاق باید از کوه های Slieve Miskish صعود کنند. پاداش آنها؟ واقعاً نماهایی بی نظیر.

به دنبال یک صعود کمتر تهاجمی هستید؟ در این شهر تمیز گشت بزنید و خانه های بکر و دست نخورده ای را که در راه خود دارید تحسین کنید. Eyeries سالها در مسابقات ملی شهرهای مرتب موفق به کسب مدال طلا و نقره شده است . سپس ، به سمت ساحل بروید یا در امتداد جاده های باریک و طولانی ، بادخیز قدم بزنید (محلی ها آنها را خسته کننده می نامند).

نکته: جشنواره خانواده Eyeries در ماه جولای برگزار می شود. از دکه های بازار گرفته تا کنسرت ها گرفته تا پیاده روی و مسابقات هدایت شونده ، در این مراسم سالانه سرگرم کننده چیزی برای همه وجود دارد.

 

14. انیستیمون

 

انیستیمون

 

این شهر کوچک دوست داشتنی تعادل کاملی بین زیبایی طبیعی و جذابیت دنیای قدیم برقرار می کند. در اصل یک شهر بازاری در رودخانه Cullenagh ، با ارزش ترین ویژگی Ennistymon پل سنگی متصل به قدیمی ترین قسمت شهر است.

در زیر پل ، راپیدهای کوچکی دیده می شود (معروف به Cascades ) ، که با ظرافت از بالای سنگ های زیر می ریزند. دوربین خود را بگیرید زیرا این مطمئناً یک نقطه ارزش کلیک دارد. بهترین عکس را می خواهید؟ از مسیر منتهی به پل ، در امتداد آب استفاده کنید. آن را دنبال کنید و به بالا نگاه کنید.

وارد گالری Foust شوید و از قطعات درخشان و منحصر به فرد نمایش داده شده لذت ببرید. هنرمند محلی سارا فوست بسیار خوشحال است که با او صحبت می شود. مدت طولانی در این فروشگاه کوچک نیازی نخواهید داشت ، اما مطمئناً ارزش بازدید را دارد.

در نزدیکی شهر ساحلی Lahinch قرار دارد - با ماشین سریع و 6 دقیقه ای N67. تپه های نوردی و منظره اقیانوس پاداش شما برای انحنا در جاده ای تنگ و بادگیر است. در مسیر خود در بنای یادبود An Gorta Mór (معروف به یادبود گرسنگی بزرگ ) توقف کنید. این بیمارستان روبروی بیمارستان Ennistymon ، حدود یک مایل خارج از شهر واقع شده است و برای بزرگداشت کسانی که در قحطی بزرگ سیب زمینی از سال 1845 تا 1851 جان خود را از دست دادند ، ساخته شده است.

نکته: نمایشگاه مواد غذایی و صنایع دستی Ennistymon هر یکشنبه برگزار می شود و کالاهای محلی در آن به نمایش گذاشته می شود. این فرصتی عالی برای شناخت اعضای جامعه و شنیدن داستانهای جالب در مورد شهرشان است.

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • ali mohmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی