مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

مجله گردشگری

مقالات راجب ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

شهر زیبای ساحل غربی گالوی پایگاه مناسبی است که می توانید از آنجا مناظر باشکوه ایرلند را جستجو کنید. گالوی که به دلیل تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش محبوب است ، همچنین به عنوان یک قطب مهم حمل و نقل ، با اتصالات جاده ای ، ریلی و هوایی به پایتخت کشور دوبلین و بسیاری از مکان های محبوب دیگر برای بازدید خدمت می کند.

یکی از محبوب ترین سفرهای روزانه ایرلند از گالوی به صخره های موهر است. با بیش از 90 دقیقه رانندگی از مرکز شهر با اتومبیل (و فقط کمی بیشتر با حمل و نقل عمومی) ، این جاذبه گردشگری که باید ببینید ، 13 کیلومتر از خط ساحلی خیره کننده ایرلند را اشغال می کند ، که بیشتر آن به راحتی توسط مسیرهای پیاده روی مشخص شده قابل دسترسی است .

رفتن از آنجا به گالوی نیز می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و از نظر فرصت های دیدنی به همان اندازه پاداش آور باشد. برای کمک به شما در یافتن بهترین راه سفر به این گوشه زیبا از جهان ، حتماً لیست بهترین راه های سفر به ما از گالوی به صخره های موهر را بخوانید.

1. از گالوی تا صخره های موهر با تور

 

صخره های موهر هنگام غروب خورشید

 

برای کسانی که خوشحال هستند اجازه می دهند شخص دیگری از جزئیات مراقبت کند ، ممکن است بخواهید برای رفتن به صخره های موهر به یک تور سازمان یافته بپیوندید. اگر به نظر شما می رسد ، یک گزینه خوب سفر روزانه Cliffs of Moher از گالوی با همراهی یک راهنمای حرفه ای و سفر با یک مربی لوکس است. این گردش کامل روزانه از مرکز شهر حرکت می کند و در طول مسیر امکان گشت و گذار زیادی را فراهم می کند.

اولین ایستگاه دهکده زیبا و ماهیگیری Kinarva است ، جایی که شما وقت خواهید داشت در قلعه Dunguaire گشت بزنید ، مکانی فوق العاده برای عکس گرفتن ، زیرا مشرف به خلیج زیبای Galway است. بعدی مناظر چشمگیر پارک ملی بورن است که به دلیل چشم انداز سنگ آهک مانند ماه شناخته شده است. قبل از توقف ناهار در دولین زیبا از اینجا ، از دهکده Kilfenora عبور خواهید کرد.

پس از حضور در صخره های موهر ، دو ساعت فرصت خواهید داشت تا با سرعت و سرعت خود در این منطقه از زیبایی های طبیعی فوق العاده کاوش کنید. علاوه بر چشم اندازهای قابل توجه ، حتماً با نمایشگرهای تعاملی و نمایشگاه های جذاب در مورد تاریخچه این قسمت از ایرلند حداقل زمان کمی را در مرکز بازدید کنندگان بگذرانید (ورود به سیستم همراه شماست).

 

2. از گالوی تا صخره های موهر با قایق

 

سفر دریایی در امتداد صخره های Moher

 

برای کسانی که می خواهند از طریق دریا این جاذبه گردشگری چشمگیر را ببینند ، رزرو جزایر آران و صخره های تور موهر و سفر دریایی را در نظر بگیرند . با وانت در هتل خود ، راهنمای راننده شما داستان هایی را در طول مسیر به سمت دهکده ماهیگیری Doolin به اشتراک می گذارد ، جایی که با کشتی به جزیره Inisheer ، بخشی از جزایر دیدنی آران می رسید. پس از گشت و گذار در جزیره در اوقات فراغت ، کشتی بازگشت مناظر شگفت انگیزی از صخره های Moher را از آب ارائه می دهد (حتماً دوربین خود را آماده کنید!).

از Doolin نیز برای بازدید از جزایر آران به بالای صخره ها خواهید رفت. به Homeward ، از پارک ملی Burren و تعدادی از روستاهای زیبا ایرلندی ، از جمله Lisdoonvarna ، معروف به موسیقی سنتی ایرلندی عبور خواهید کرد. این ماجراجویی تمام روز شامل هزینه های پذیرش و حمل و نقل است.

برای کسانی که ترتیب سفر خود را می دهند ، می توانید خودتان سفری از دولین به جزایر را رزرو کنید. کشتی Doolin2Aran همچنین گشت و گذارهای متنوعی دیگر را نیز می تواند در یک روز انجام دهد ، از جمله بازدید از جزیره Inis Oirr برای چند ساعت و همچنین دیدن صخره های Moher با قایق.

   16 زیباترین جزیره جهان | PlanetWare.com

 

 

3. از گالوی تا صخره های موهر با ماشین

 

جاده ای در شهرستان کلار نزدیک صخره های موهر

 

یک گزینه عالی برای کسانی که دوست دارند کارها را به روش خودشان انجام دهند - و با سرعت خودشان - ترتیب کرایه اتومبیل از گالوی و حرکت به سمت صخره های موهر است. فقط 78 کیلومتر با جاده ، یک سفر نسبتاً آسان است که اگر مستقیم بروید ، فقط 90 دقیقه طول می کشد.

اما چرا عجله؟ مناظر در امتداد ساحل از گالوی تا صخره ها ، بخشی از Wild Atlantic Way ، بسیار زیبا است. در طول مسیر مکان های زیادی برای بازدید وجود دارد ، از جمله دهکده ماهیگیری جذاب Doolin و پارک ملی Burren.

در حالی که مستقیم ترین مسیر در امتداد N67 است ، با طولانی تر ، بادگیرتر و باریک تر شدن R477 به شما امکان لذت بیشتر از منظره های زیبای اقیانوس اطلس را می دهد. وقتی به Cliffs of Moher رسیدید ، در مرکز بازدید کنندگان پارکینگ زیادی پیدا خواهید کرد (همراه با قیمت پذیرش). 

4. از Galway به صخره های Moher با قطار و اتوبوس

 

برج O 'برایان در صخره های دیدنی Moher

 

با توجه به همجواری نسبی آن با گالوی ، استفاده از حمل و نقل عمومی برای رفتن به صخره های موهر و بازگشت در یک روز امکان پذیر است. گزینه ها شامل استفاده از ریلی ایرلندی به Ennis ، یک سفر 30 دقیقه ای ، و سپس سوار شدن به یک اتوبوس به سمت صخره های Moher ، یک ساعت سفر طول می کشد.

متناوباً ، می توانید با اتوبوس از گالوی به مرکز بازدید کنندگان در صخره ها بروید. اگرچه آگاه باشید ، این کار سریع نیست: انتظار داشته باشید تا سه ساعت را در هر مسیر ، با توقفهای مکرر و چند اتصال در طول مسیر ، سپری کنید. 

5. از گالوی تا صخره های موهر با دوچرخه و پیاده

 

کوهنوردی که از منظره صخره های موهر لذت می برد

 

اگر یک ماجراجو در فضای باز هستید و وقت خود را در دست دارید ، چرا کاری کمی متفاوت انجام نمی دهید و با دوچرخه از گالوی به صخره های موهر سفر می کنید؟ Wild Atlantic Way که به عنوان یکی از بهترین مسیرهای دوچرخه سواری در جهان شناخته می شود ، بسیار دیدنی است و ممکن است بخواهید وقت خود را صرف کنید و در طی یک یا دو روز سفر را قطع کنید. نه اینکه شما نیاز داشته باشید ؛ در واقع می توانید در یک روز رفت و برگشت انجام دهید ، اما چرا عجله دارید؟

اگر دوچرخه خود را نیاورده اید ، اجاره در گالوی قابل تأمین است. اگر فقط می خواهید یک قسمت کوتاه از مسیر صخره ها را دوچرخه سواری کنید ، شرکت های اجاره دوچرخه نیز در Doolin و Kilfenora مستقر هستند و حتی برخی از آنها دوچرخه های الکترونیکی را برای کمک به تپه ها ارائه می دهند. پارکینگ دوچرخه در مرکز بازدیدکنندگان ، همراه با ذخیره رایگان کیف در دسترس است.

از همین مسیر البته می توان با پای پیاده لذت برد. اگر نمی توانید به کل مسیر گالوی متعهد شوید (تکمیل آن چند روز طول می کشد) ، یک بخش محبوب از Doolin تا صخره ها است. انتظار می رود هر مسیر 1.5 ساعت طول بکشد تا هفت کیلومتر پیاده روی تا مرکز بازدیدکنندگان را طی کنید - اگر مسیرهای دورتر را در امتداد مسیرهای صخره ای طی کنید ، طولانی تر است. (و کت بارانی به همراه داشته باشید ، زیرا هوا می تواند کمی غیرقابل پیش بینی باشد.)

 

 

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • ali mohmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی